Facebook-ի վարակիչ լինելը չի ենթարկվում կենսաբանության օրենքներին. գիտնականներ

Facebook-ի վարակիչ լինելը չի ենթարկվում կենսաբանության օրենքներին. գիտնականներ

ԵՐԵՎԱՆ, 3 ապրիլի. /ԱՌԿԱ/. Facebook սոցիալական ցանցի տարածումը չի ենթարկվում վարակիչ լինելու կենսաբանական ավանդական ընկալմանը՝ ցանցին միանալու հավանականությունը որոշվում է գլխավորապես ոչ թե շրջապատի արդեն «վարակվածների» թվով, այլ դրա բազմազանությամբ, գրում են  Proceedings of the National Academy of Sciences ամսագրում հրապարակած հոդվածի հեղինակները:

Ջոն Քլայնբերգը՝ Քորնելի համալսարանից, և նրա գործընկերները, այդ թվում, Facebook-ի հետազոտական ստորաբաժանման աշխատակիցները, ուսումնասիրել են ցանցի ԱՄՆ-ի, Բրազիլիայի, Գերմանիայի, Ճապոնիայի և Ռուսաստանի օգտատերերի կողմից 2010 թվականի հուլիս-սեպտեմբերին ծանոթների էլեկտրոնային հասցեներին ուղարկած 54 նամակ-հրավերներ, հաղորդում է ՌԻԱ Նովոստին:

«Հրավիրիր ընկերների» գործիքը թույլ է տալիս տվյալներ մուտքագրել էլեկտրոնային փոստից կամ կապի այլ միջոցներից և այնուհետև Facebook-ին միանալու հրավեր ուղարկել այդ մարդկանց: Միևնույն ժամանակ, ցանցը փնտրում է ընտրված էլեկտրոնային հասցեն այլ օգտագործողների կոնտակտներում և այնուհետև ցույց է տալիս հասցեատիրոջ մինչև ինը պոտենցիալ «ընկերոջ»:

Քլայնբերգի խումբը վերլուծել է միայն այն հրավերները, որոնք ուղարկվել են «նպատակային», այսինքն, միաժամանակ ոչ ավելի քան 20 հասցեատերերի, այլ ոչ կոնտակտների ամբողջ ցուցակին միանգամից: Այսպիսի հրավերն ընդունված էր համարվում, եթե դրա ստացողն անցնում էր նամակում առկա հղումով կամ անմիջապես գրանցվում էր ցանցում նամակը ստանալուց հետո 14 օրվա ընթացքում:

Վարակիչ լինելու «կենսաբանական» ընկալումը ենթադրում է, որ հրավերն ընդունելու և Facebook-ին միանալու հավանականությունը դանդաղ աճում է ծանոթների թվի ավելացմանը զուգընթաց, ում ցանցը հրավերում առաջարկել է որպես պոտենցիալ «ֆրենդ», այսինքն, որքան մեծ թվով ծանոթներ են արդեն «վարակվել», այնքան այն բարձր է:

Սակայն տվյալների վերլուծությունը ցույց է տվել, որ իրականում որոշիչ գործոնը «ֆրենդերի» առաջարկած ցուցակում ներքին կապերի թիվն է; Օրինակ, հոդվածում համեմատվում են չորս մարդկանցից բաղկացած խմբերի տարբեր տարբերակներ՝ սկսած նրանցից, որտեղ բոլորը միմյանց գիտեն, մինչև միմյանց բոլորովին անծանոթ խմբեր: 

Պարզվել է, որ հրավերի այն հասցեատերը, ով տեսնում է երկրորդ, տարատեսակ շրջապատ, գրեթե 2,5 անգամ ավելի հակված է ընդունել այն, քան այն մեկը, ում «վարակել է» ծանոթների նեղ շրջապատը: Ավելին, միասեռության հավասար աստիճանի դեպքում ընկերության մեծությունը նույնիսկ, հակառակը, նվազեցնում է հրավերն ընդունելու հավանականությունը:

«Այսպիսով, ցանցին միանալու հավանականությունը, հավանաբար, կախված է Facebookում ներկայացված սոցիալական տարբեր համատեքստերից, օգտագործողի կյանքի տարբեր ոլորտներից»,- գրում են հոդվածի հեղինակները: -0-

Ծանոթացեք լուրերին առաջինն ու քննարկեք դրանք մեր Telegram-ում

13:13 03.04.2012



 
« April 2024

Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
Մականուն:
Գաղտնաբառ:

Գրանցվել
Եթե դուք ցանկանում եք նոր կայքը, խնդրում ենք լրացնել գրանցման ձեւը:

Մուտքագրեք կայքում կարող եք օգտագործել Ձեր հաշիվը ցանկացած է հետեւյալ ծառայությունները:

×
سكس ايطالى مترجم pornosexarab.com مساهدة افلام سكس desi cute girl nude pornthash.mobi sex photos photos photos pyra hentai freecartoonporn.info monokage no irisu bangali video xxx pornofantasy.net oka manusu xxxcp indianpornxvideos.net gadiwala
hard fucking xvideo pornlake.mobi hot sxi video indian voyeur hotindianporn.mobi romance with teacher xxx kashmiri girls onlyporn.mobi www.nodutu lokaya.lk desiporntubes erocum.info desi clean pussy prone xxx stripvidz.net hislust com
chudai wali video download desipornscandals.com sauth sax mms sex movie hdtporno.org xxx vedios kerala ssrmovies com kompoz2.com full hd bf sex pone video indianhottube.com new mms girl reshma video clip likeporn.mobi babaji sex video