Առաջիկա 1-2 տարիների ընթացքում ավանդական ԶԼՄ-ների գովազդային բյուջեները կհոսեն Ինտերնետ

Առաջիկա 1-2 տարիների ընթացքում ավանդական ԶԼՄ-ների գովազդային բյուջեները կհոսեն Ինտերնետ

«ԱՌԿԱ» - Վերջերս ձեր ընկերությունը ինտերնետային գովազդի ոլորտում նոր նախագիծ է գործածել` AdNet.am: Ի՞նչ է այն իրենից ներկայացնում և ինչպե՞ս կանդրադառնա Հայաստանի ինտերնետ գովազդի շուկայի ընդհանուր զարգացման վրա:

Ա.Մարտիրոսյան - Մեր ընկերությունը վերջերս նոր նախագիծ է ներկայացրել՝ AdNet.am գովազդային ցանցը, որը նմանը չունի Հայաստանում: Դրա հիմնական նպատակը մեկ ընդհանուր գովազդային ցանցում միայն որակյալ հայկական ինտերնետ-ռեսուրսների համախմբումն է` ինտերնետ գովազդի  առավել արդյունավետ ձևաչափերի օգտագործմամբ: Ցանցի շրջանակներում մենք արդեն անցկացրել ենք առաջին գովազդային արշավը՝ rich-media ձևաչափի օգտագործմամբ:

Ուշագրավ է, որ գովազդատուներն արդեն մեծ հետաքրքրություն են ցուցաբերում նախագծի նկատմամբ, քանի որ գովազդային ցանցի աշխատանքն այսօր շահավետ է բոլոր մասնակիցների համար՝ գովազդատուների համար, քանի որ նրանք այլևս հարկադրված չեն պայմանավորվել բազմաթիվ հարթակների հետ, և նաև հարթակների տերերի համար, քանի որ գովազդային տեղերի վաճառքով կզբաղվի գովազդային ցանցը և նրանք ակլևս ստիպված չեն մտածել կայքի դրամայնացման  մասին:


Ցանցի տեխնիկական հիմքը տրամադրում է բոլոր անհրաժեշտ գործիքները գովազդային արշավների ծրագրման, դրանց անցկացման և արդյունավետության գնահատման համար:

Նախագիծը բացառիկ է Հայաստանի համար: Մենք հուսով ենք, որ AdNet.am գովազդային ցանցի աշխատանքը Հայաստանում ինտերնետ-գովազդի շուկայի զարգացման համար ազդակ կդառնա:

Անցյալ տարի մեր ընկերությունը գործարկել է իր առաջին նախագիծը՝ MediaGid.am նորությունների ագրեգատորը: Նախագիծը նույնպես եզակի է հայկական ինտերնետի համար, քանի որ ԱՊՀ տարածքի նորությունների ագրեգատորները գործում են միայն ՌԴ-ում և Ուկրաինայում:

MediaGid.am-
ի գլխավոր խնդիրն օգտվողներին օպերատիվ, արդիական, վստահելի և աղբյուրների նկատմամբ անկողմնակալ տեղեկատվություն տրամադրելն է:

«ԱՌԿԱ» - Որքա՞ն է երկրում ինտերնետ գովազդի մասնաբաժինը դրա մյուս տեսակների համեմատ։ Կարո՞ղ է տեսանելի ապագայում ինտերնետ գովազդը դուրս մղել գովազդի ավանդական տեսակները, և ինչպիսի՞ գործոններից դա կախված կլինի։ 

Ա.Մարտիրոսյան - Գովազդային բյուջեի տեղաբաշխման ցուցանիշներ գոյություն չունեն։ Հետևաբար, միանշանակ ասել, թե ինտերնետ գովազդին կազմակերպությունների բյուջեի որ մասն է բաժին ընկնում, անհնար է։ Սակայն կարելի է պնդել, որ առաջիկա մեկ-երկու տարվա ընթացքում տեղի կունենա այլ ԶԼՄ-ներից և, մասնավորապես հեռուստատեսությունից, գովազդային բյուջեների մասնակի արտահոսք դեպի Ինտերնետ։ Դա լուրջ ազդակ կլինի գովազդային հարթակների (կայքերի) որակյալ զարգացման, հայկական Ինտերնետ գովազդի կրիչների նոր տեսակների մուտքի և գովազդի տեղադրման ավանդական մոդելից Գովազդի կրիչի հազար ցուցադրությունների արժեքի տեղադրման մոդելի անցնելու համար։

«ԱՌԿԱ» - Ինտերնետ գովազդի ո՞ր տեսակներն են առավել ճանաչված Հայաստանում և որո՞նք են առավել պահանջված արտերկրում։

Ա.Մարտիրոսյան - Մեդիագովազդը (բաներներ) ամենամեծ ճանաչումն է վայելում գովազդի այլ տեսակների թվում։Ըստ հանրաճանաչության` երկրորդ տեղում է կոնտեքստային գովազդը, որն աճի մեծ ներուժ ունի, ինչը պայմանավորված կլինի փոքր և միջին ձեռնարկությունների՝ Ինտերնետում հայտնվելով։

Զարգացած ինտերնետ-շուկա ունեցող երկրներում պատկերն ամբողջովին հակառակն է՝ կոնտեքստային գովազդի մասնաբաժինը էականորեն գերազանցում է մեդիագովազդի ծավալները։

«ԱՌԿԱ» - Հայաստանում ինտերնետ գովազդի լսարանի գնահատականներ կա՞ն: Լինու՞մ են այնպիսի իրավիճակներ, երբ գովազդի պահանջարկը գերազանցում է առաջարկը:

Ա.Մարտիրոսյան - Հայկական ինտենետ լսարանի վերաբերյալ կոնկրետ ցուցանիշներ չկան, քանի որ այստեղ որևէ ուսումնասիրություն չի կատարվում: Սակայն հայկական ինտերնետ լսարանի մեծության և կառուցվածքի մասին մոտավոր պատկերացում կարելի է կազմել ռուսական վարկանիշային համակարգերի տվյալների հիման վրա:

Liveinternet.ru վիճակագրական ծառայության տվյալների համաձայն` Հայաստանում մեկ օրվա ընթացքում ինտերնետից օգտվում է միջինը 630 հազար մարդ: Սակայն հարկավոր է հաշվի առնել, որ այս թիվը համարժեք չէ մարդկանց թվին, քանի որ միևնույն մարդը կարող է ինտերնետ մտնել մի քանի համակարգիչներից, բջջայիններից և այլ սարքավորումներից: Հետևաբար, այդ թվերը չեն արտացոլում ողջ պատկերը, սակայն թույլ են տալիս հասկանալ մոտավոր լսարանը, որով կարելի է կողմնորոշվել:

Նախորդ տարվա համեմատ՝ հայկական ինտերնետի միջին օրական լսարանն ավելացել է 5 անգամ, իսկ մեկ մարդու դիտումները՝ 3 անգամ: Այդ թվերը վկայում են այն մասին, որ անցյալ տարվա համեմատ լսարանը սկսել է հաճախ մտնել Համաշխարհային ցանց և այնտեղ երկար ժամանակ անցկացնել:

Ինչ վերաբերում է առաջարկի նկատմամբ պահանջարկի գերակշռությանը, ապա նման բան տեղի է ունենում մեծ մասամբ դեկտեմբերին և հիմնականում պայմանավորված է որոշակի ժամանակում (մեկ շաբաթով կամ ամսով) գովազդի տեղադրմամբ: Տվյալ դեպքում գովազդատուների զգալի մասի համար պարզապես տեղ չի մնում տեղադրման համար, քանի որ հիմնական տարածքն արդեն զբաղված է այլ գովազդատուների կողմից: Նման դեպքում CPM տեղադրման մոդելին անցնելը շատ անգամ կլուծի այդ խնդիրը:

«ԱՌԿԱ». Հայաստանում ո՞ր ոլորտի ներկայացուցիչներն են ավելի հաճախ օգտագործում ինտերնետ գովազդի հնարավորությունները:

Ա.Մարտիրոսյան Ինտերնետ գովազդի հնարավորություններից ամենաշատը օգտվում են ֆինանսական հատվածի ընկերությունները, կապի օպերատորներն ու ավտոմեքենա ներկրողները: Այս ամենը կապված է այն հանգամանքի հետ, որ այդ ընկերությունների գովազդային բյուջեները թույլ են տալիս միջոցներ տեղաբաշխել գովազդի տեղադրման տարբեր ուղղություններում, այդ թվում նաև ինտերնետում:

«ԱՌԿԱ» - Շա՞տ են խաղացողները (ինտերնետ-գովազդի գործակալություններ) հայկական շուկայում:

Ա.Մարտիրոսյան Ինտերնետ գովազդի շուկան դինամիկ է զարգանում, շատ ընկերություններ գիտակցում են Ինտերնետի ներուժը, ինչը խթան է հանդիսանում տեղադրման շուկա դրանց դուրս գալու, Ցանցի սպասարկման և հարակից  ծառայությունների համար: Այսօր Հայաստանում ավելի քան 20 ընկերություններ իրենց ծառայություններն են առաջարկում, մասնավորապես՝ գովազդի տեղադրման և կայքերի առաջխաղացման ուղղությամբ:

«
ԱՌԿԱ» - Ո՞ր հարթակներն են առավել գրավիչ գովազադատուների համար:

Ա.Մարտիրոսյան - Հայկական Ինտերնետի շրջանակներում առավել գրավիչ են տեղեկատվական կայքերը, ֆինանսների ոլորտում մասնագիտացված, ավտոմեքենաների գործարքների հարթակները, որոնք լսարանի որոշակի ընդգրկում են ապահովում: Իսկ հայկական Ինտերնետի սահմաններից դուրս առավելապես հետաքրքրություն են առջացնում առավելապես ռուսական պորտալներն ու սոցիալական ցանցերը:

Ինչ վերաբերում է գովազդի տեղադրման համար հարթակների ճիշտ ընտրությանը, ապա ասեմ, որ շատ դեպքերում հարթակների ընտրության հիմնական չափանիշները հարթակների այցելության քանակական, այլ ոչ թե որակական չափանիշներն են: Միայն եզակի դեպքերում գովազդատուն կամ գովազդային գործակալությունը, որը զբաղվում է ծրագրմամբ և հաճախորդի գովազդի տեղադրմամբ, ընտրության ժամանակ շեշտը դնում է այն չափանիշների վրա, ինչպիսիք են կազմությունը և աշխարհագրական դասավորությունը, չեմ խոսում արդեն այլ կարևոր չափանիշների մասին:


Հետևաբար, գովազդատուն չի ստանում այն արդյունքը, որը կարելի էր ստանալ գովազդային արշավի գրագետ ծրագրման դեպքում, և արդյունքում գովազդային բյուջեներն անարդյունավետ են բաշխվում: Արդյունքում, հարթակների մեծ մասը լսարան է հավաքում՝ ի վնաս որակի, որպեսզի առավել գրավիչ լինեն գովազդատուների համար:


«ԱՌԿԱ» - Որքա՞ն արժե Ինտերնետ գովազդը Հայաստանում:

Ա.Մարտիրոսյան - Հայկական Ինտերնետում, բացառությամբ համատեքստային գովազդի գների, գնագոյացումը պայմանավորված չէ որևէ ցուցանիշով, այդ թվում՝ հարթակի թեմատիկ ուղղվածոթյամբ, ցուցադրումների քանակով կամ լսարանի ընդգրկմամբ: Հետևաբար, սխալ կլիներ խոսել Ինտերնետ գովազդի հիմնավորված գնի մասին:

«
ԱՌԿԱ» - Մարկետինգային միջոցառումների արդյունավետության որևէ գնահատականներ կա՞ն ցանցում:


Ա.Մարտիրոսյան
Մասնավորապես՝ ինտերնետ գովազդի մարկետինգային միջոցառումների արդյունավետության գնահատականների համար առաջին հերթին անհրաժեշտ է  ուսումնասիրման համար համապատասխան գործիք ունենալ ձեռքի տակ, որը գրեթե բացակայում է Հայաստանում: Դա պայմանավորված է նրանով, որ գովազդատուները շատ դեպքերում ուշադրություն չեն դարձնում արդյունավետության գնահատականի անհրաժեշտության վրա կամ գովազդատուների աշխատակիցները գովազդային արշավների արդյունքների վերլուծության համար բավականաչափ գիտելիքներ չունեն, ինչն իրեն հերթին խոչընդոտում է գովազդային բյուջեի բաշխման արդյունավետությանը: --0--

Ծանոթացեք լուրերին առաջինն ու քննարկեք դրանք մեր Telegram-ում

01:11 03.08.2011



 
« May 2024

Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
Մականուն:
Գաղտնաբառ:

Գրանցվել
Եթե դուք ցանկանում եք նոր կայքը, խնդրում ենք լրացնել գրանցման ձեւը:

Մուտքագրեք կայքում կարող եք օգտագործել Ձեր հաշիվը ցանկացած է հետեւյալ ծառայությունները:

×
سكس ايطالى مترجم pornosexarab.com مساهدة افلام سكس desi cute girl nude pornthash.mobi sex photos photos photos pyra hentai freecartoonporn.info monokage no irisu bangali video xxx pornofantasy.net oka manusu xxxcp indianpornxvideos.net gadiwala
hard fucking xvideo pornlake.mobi hot sxi video indian voyeur hotindianporn.mobi romance with teacher xxx kashmiri girls onlyporn.mobi www.nodutu lokaya.lk desiporntubes erocum.info desi clean pussy prone xxx stripvidz.net hislust com
chudai wali video download desipornscandals.com sauth sax mms sex movie hdtporno.org xxx vedios kerala ssrmovies com kompoz2.com full hd bf sex pone video indianhottube.com new mms girl reshma video clip likeporn.mobi babaji sex video